مجموعه رنگ زیتون با نشر یک فراخوان ویژه برای فلسطین و از طریق صفحات اجتماعی کمک هایی را جمع کرد که توانست آن ها را به نوار غزه ارسال کند.

به گزارش همشهری آنلاین، مجموعه رنگ زیتون، مبالغی را که مردم ایران برای فلسطین جمع کرده بودند به منطقه خانیونس نوار غزه ارسال کرد و این مبلغ صرف تهیه ۷ هزار پُرس غذای گرم شد و آن را مدت ۵ شب بین‌ خانواده‌های آواره ی منطقه، پخش کردند.

سه ماه از شروع حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه می گذرد و با قطع آب و برق از غزه و بستن مرزها، برای جلوگیری از ورود غذا، دارو و سوخت شرایط سختی به بیش از ۲ ملیون نفر مردم غزه تحمیل شده است.

به گفته سازمان جهانی غذا، بیش از ۵۰۰ هزار نفر از ساکنان غزه از گرسنگی رنج می‌برند.

مجموعه رنگ زیتون با نشر یک فراخوان ویژه برای فلسطین و از طریق صفحات اجتماعی کمک هایی را جمع کرد که توانست آن ها را به نوار غزه ارسال کند. غذایی که با این کمک ها تهیه شد در ابتدای دی ماه ۱۴۰۲ و شروع زمستان، میان خانواده های آواره شده، توزیع شد.

کد خبر 826253
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • ناشناس IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    2 1
    تو قرن بیست و یک ، قرن انفجار اطلاعات ، دو میلیون نفر هر روز شکنجه میشن ...حقوق بشر دروغی بیش نیست
  • IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    1 0
    پس چرا سازمان ملل چرا جلوی این ظلم را نمگیرد سازملل هم سگ امریکا وانگلیس هست
  • پرویز IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    1 0
    سازمان ملل با آن همه اسم و رسم نتوانست به داد مردم گرسنه غزه برسد دلیلش هم چون مردم غزه مسلمان هستند اگر مردم غزه مسیحی یا یهودی بودند کره زمین را بسیج میکرد برای کمک به آنها مسلمانان باید به فکر آینده خود باشند اگر گرفتار شدند محتاج کافران نباشند